2010. június 30., szerda

Illatos párnácska

Magic Onions blogjában láttam elkészíteni az aromaterápiás párnácskát. A leírás angolul van, aki szeretné tudni a titkot, annak néhány lépésben leírom:
1. egy régi gyapjú (kasmír) pulcsit mosógépben magas hőfokon megnemezelünk
2. a pulcsi ujjából a leendő párnácska kívánt hosszát levágjuk
(Természetesen köthetünk saját zsákot is, de akár meg is varrhatjuk)
3. egyik végét bevarrjuk
4. előkészítjük a rizst: a száraz riszt összekeverjük olyan teafűvel, melynek szeretjük az illatát. Én például egy fahéjas, szegfűszeges Winter Time nevű teát választottam, és egyszerűen feltéptem a filtert, a füvet pedig összekevertem a rizzsel.
5. a kész keveréket a párnácskába töltjük
6. a párnát összevarrjuk

Én egy kötött és kézzel nemezelt kis zsákocskával próbáltam ki, valamint a fent említett fahéjas teával. Meg kell mondjam, nagyon finom illata lesz, amit egészen közelről lehet érezni, így például alváshoz tudom ajánlani, akár kisebb gyerekeknek is.
Ha levendulával, vagy egyéb gyógynövénnyel töljük meg, akkor betegségeknél, rossz álmoknál lehet nagy segítségünk.


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése